Jump to content

Blue Wisp

TSS Member
  • Content Count

    15,487
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Spookilator for a status update, If a true Sonic Generations 2 happens someday I hope they remake the Solaris boss fig   
    If a true Sonic Generations 2 happens someday I hope they remake the Solaris boss fight. That boss was really good. 
    Plus gotta say I love Solaris. Its design was really nice. 
  2. Too Many Rings
    Blue Wisp got a reaction from I Have Berry! for a status update, The biggest part of Spider-Man being exclusive to Playstation means that he'll do jac   
    The biggest part of Spider-Man being exclusive to Playstation means that he'll do jackshit in the story lmao.
  3. Absolutely
    Blue Wisp got a reaction from Teospooker for a status update, The biggest part of Spider-Man being exclusive to Playstation means that he'll do jac   
    The biggest part of Spider-Man being exclusive to Playstation means that he'll do jackshit in the story lmao.
  4. My Emmerdoods
    Blue Wisp reacted to Ryannumber1Scarer for a status update, Do you know what happens to a toad when it gets struck by lightning? Same thing that   
    Do you know what happens to a toad when it gets struck by lightning?
    Same thing that happens to everything else
  5. My Emmerdoods
    Blue Wisp reacted to Polkadi~☆ for a status update, A bra with "moment" written on it. It's a bra moment.   
    A bra with "moment" written on it.
    It's a bra moment.
  6. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Sonictrainer for a status update, I really expected Johnny to give Black Knight a negative review but I'm surprised and   
    I really expected Johnny to give Black Knight a negative review but I'm surprised and happy with what he thinks about it. 
  7. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from I Have Berry! for a status update, Did LEGO just get political? It's the first time I've seen LEGO get political, I'm sh   
    Did LEGO just get political?
    It's the first time I've seen LEGO get political, I'm shocked in a positive way.
  8. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Plumbers_Helper for a status update, Oh jeez I forgot I did a crappy banner ten years ago and it just popped up. ... How l   
    Oh jeez I forgot I did a crappy banner ten years ago and it just popped up. 
    ... 
    How long have I been here? 😰

  9. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Jovahexeon Explosive Witch for a status update, Planet Wisp's cool and all but literally any other stage of Colours is more... """"Co   
    Planet Wisp's cool and all but literally any other stage of Colours is more... """"Cool"""" to me.
    Even Terminal Velocity, as much Straight Line Zone it is.
    God damn Colours had amazing setpieces now that I think about it.
  10. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from AWild No.1 washed up gamer for a status update, Planet Wisp's cool and all but literally any other stage of Colours is more... """"Co   
    Planet Wisp's cool and all but literally any other stage of Colours is more... """"Cool"""" to me.
    Even Terminal Velocity, as much Straight Line Zone it is.
    God damn Colours had amazing setpieces now that I think about it.
  11. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Waveshocker Sigma for a status update, Planet Wisp's cool and all but literally any other stage of Colours is more... """"Co   
    Planet Wisp's cool and all but literally any other stage of Colours is more... """"Cool"""" to me.
    Even Terminal Velocity, as much Straight Line Zone it is.
    God damn Colours had amazing setpieces now that I think about it.
  12. Chuckle
    Blue Wisp reacted to KHCast for a status update, Iconic SSMB moment ft. @Blue Blood and @Wraith (pic)   
    Iconic SSMB moment ft. @Blue Blood and @Wraith
    (pic) 

  13. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Monkey Destruction Switch for a status update, The more I remember that it's a game about a blue hedgehog wielding a sword fighting   
    The more I remember that it's a game about a blue hedgehog wielding a sword fighting against King Arthur the more I'm like "wut" when I remember that the same game also dealt with existentialism topics and how things ending doesn't mean that it's a bad thing and god damn knuckles trying to kill himself
    god sonic and the black knight was a weird game
  14. My Emmerdoods
    Blue Wisp got a reaction from Harkofthewaa for a status update, can we cancel 2020 yet? It's the worst year and it barely started.   
    can we cancel 2020 yet? It's the worst year and it barely started.
  15. My Emmerdoods
    Blue Wisp got a reaction from dbzfan7 for a status update, can we cancel 2020 yet? It's the worst year and it barely started.   
    can we cancel 2020 yet? It's the worst year and it barely started.
  16. Absolutely
    Blue Wisp got a reaction from Spookilator for a status update, can we cancel 2020 yet? It's the worst year and it barely started.   
    can we cancel 2020 yet? It's the worst year and it barely started.
  17. Absolutely
    Blue Wisp got a reaction from Spookilator for a status update, ... Took me 14 years to realize that Solaris phase one's wings are in the shape of...   
    ...
    Took me 14 years to realize that Solaris phase one's wings are in the shape of... a Sun.
    And he's the sun god.
    gosh.
  18. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from I Have Berry! for a status update, I rewatched Rogue One today and... Wow the characters are kinda eeh but god I feel it   
    I rewatched Rogue One today and... Wow the characters are kinda eeh but god I feel it's such a better story than the sequel trilogy in its entirety.
    It's a great film. 
  19. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Spookilator for a status update, ... I forgot Christopher Lee died. And it's been 4 years now wtf Holy crap.   
    ... I forgot Christopher Lee died.
    And it's been 4 years now wtf 
    Holy crap.
  20. Too Many Rings
    Blue Wisp got a reaction from Teospooker for a status update, ... I forgot Christopher Lee died. And it's been 4 years now wtf Holy crap.   
    ... I forgot Christopher Lee died.
    And it's been 4 years now wtf 
    Holy crap.
  21. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from AWild No.1 washed up gamer for a status update,   
    «image»
  22. Chuckle
    Blue Wisp reacted to Ferno for a status update, jumping off of Celestia's status, I broke my legs, it hurts a little nah i'm playin L   
    jumping off of Celestia's status, I broke my legs,
    it hurts a little
    nah i'm playin LOL it hurts a lot
    MEDIC!!
  23. Too Many Rings
    Blue Wisp got a reaction from TheOcelot for a status update, Press Garden Act 1 is better than Act 2.   
    Press Garden Act 1 is better than Act 2.
  24. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from Zaysho for a status update, STILL MY HEART IS BLAAAZIIING IF THE WORDS KILL ME I DOOONT NEEED A NEWWW WORLD OORDA   
    STILL MY HEART IS BLAAAZIIING
    IF THE WORDS KILL ME I DOOONT NEEED A NEWWW WORLD OORDAAAARR
    jesus christ guilty gear that song is nuts 
  25. Thumbs Up
    Blue Wisp got a reaction from PaulyBFromDa303 for a status update, I have to say, Sonic All-Stars Racing Transformed's use of dubstep is amazing.   
    I have to say, Sonic All-Stars Racing Transformed's use of dubstep is amazing.
×
×
  • Create New...

Important Information

You must read and accept our Terms of Use and Privacy Policy to continue using this website. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.