Jump to content

Misty Milo

TSS Member
  • Content Count

    21,178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Reputation Activity

  1. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to azoo for a status update, Please check out this mod for Sonic CD, it's the best shit in the WORLD. also turn on   
    «video»
    Please check out this mod for Sonic CD, it's the best shit in the WORLD. also turn on captions for commentary
  2. Thumbs Up
    Misty Milo got a reaction from Plumbers_Helper for a status update, HBO Max original Locked Down was released yesterday, and it included a new Warner Bro   
    HBO Max original Locked Down was released yesterday, and it included a new Warner Bros. Pictures logo:
    «video» For comparison, this was the former/current logo that's been in use since 1998:
    «video»  
  3. Thumbs Up
    Misty Milo got a reaction from Ferno for a status update, HBO Max original Locked Down was released yesterday, and it included a new Warner Bro   
    HBO Max original Locked Down was released yesterday, and it included a new Warner Bros. Pictures logo:
    «video» For comparison, this was the former/current logo that's been in use since 1998:
    «video»  
  4. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Diogenes for a status update, bowser's fury is both sunshine 2 and color splash 2 did not expect that   
    bowser's fury is both sunshine 2 and color splash 2
    did not expect that
  5. Chuckle
    Misty Milo reacted to Ryannumber1gamer for a status update,   
    «video»

  6. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Teoskaven for a status update, https://collider.com/deadpool-3-mcu-confirmed-r-rating-filming-details-kevin-feige-in   
    https://collider.com/deadpool-3-mcu-confirmed-r-rating-filming-details-kevin-feige-interview/
    It's official, Deadpool 3 is gonna be full part of the MCU and it's still gonna be R-rated.
  7. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Wraith for a status update, that was old school ssmb   
    that was old school ssmb 
  8. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Strickerx5 for a status update, No words can truly express how disgusting this entire situation has become. All the s   
    No words can truly express how disgusting this entire situation has become.
    All the shit they spouted over the years. "Trust the process, protect the police, 'rioters', ect. ect. ect."
    Fuck right off.
  9. Absolutely
    Misty Milo got a reaction from Jingilator for a status update, The U.S. Capitol complex is now in lockdown because Trump supporters were able to bre   
    The U.S. Capitol complex is now in lockdown because Trump supporters were able to breach the Capitol building police/security and get inside when the Senate and House were debating to certify the vote for Biden...legislators had to be either be evacuated and/or are now sheltering-in-place inside the building...
    What a goddamn mess.
  10. Too Many Rings
    Misty Milo reacted to Indigo Rush for a status update, So what we're looking at right now is an attempted attack on American democracy.   
    So what we're looking at right now is an attempted attack on American democracy.
  11. Fist Bump
    Misty Milo got a reaction from Supah Berry for a status update, yay, now i can join the rest of the world in seeing if 2021 is actually a *new* year   
    yay, now i can join the rest of the world in seeing if 2021 is actually a *new* year or just 2020 chuckling "lmao bruh we just finished level one" and performing a thanos fingersnap
    (year happy new etc. etc.)
  12. Chuckle
    Misty Milo got a reaction from Teoskaven for a status update, i'm done [tweet]   
    i'm done
    [tweet]
  13. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Spin Attaxx for a status update,   
  14. Thumbs Up
    Misty Milo got a reaction from Adamabba for a status update, Happy birthday!   
    Happy birthday!
  15. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Ryannumber1gamer for a status update, Thanks to @Miraculous Milo , @Cuz and @Jovahexeon Jax Joranvexeon , i have done the o   
    Thanks to @Miraculous Milo, @Cuz and @Jovahexeon Jax Joranvexeon, i have done the only reasonable thing and added Wallace from Wallace & Gromit to Smash
  16. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Rusty Spy for a status update, This is a REAL image for A REAL video game.   
    This is a REAL image for A REAL video game.
    «image»
  17. Promotion
    Misty Milo reacted to Your Vest Friend for a status update, Oh, my favourite Disney princess is getting highlighted on Disney Plus.   
    Oh, my favourite Disney princess is getting highlighted on Disney Plus.
     
  18. Fist Bump
    Misty Milo got a reaction from Supah Berry for a status update, this christmas, unplug the nintendo playstations and bring the family together to pla   
    this christmas, unplug the nintendo playstations and bring the family together to play this bad boy
    «image»
  19. Absolutely
    Misty Milo reacted to Thigolf for a status update, (tweet) Fucking lol   
    (tweet)
    Fucking lol
  20. Chuckle
    Misty Milo reacted to 8ther for a status update, So apparently Episode 6 of the Animaniacs reboot has been pulled. The episode contain   
    So apparently Episode 6 of the Animaniacs reboot has been pulled. The episode contained a real-life phone number which turns out to be a sex hotline.
  21. Chuckle
    Misty Milo reacted to Thigolf for a status update, Persona 5 is trending because people have to be reminded that that game didn't fuckin   
    Persona 5 is trending because people have to be reminded that that game didn't fucking invent Shibuya.
    Shit's hilarious.
  22. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Spin Attaxx for a status update,   
  23. Way Past Cool
    Misty Milo got a reaction from Supah Berry for a status update, The trailer for the upcoming live-action/CG Tom and Jerry film that was leaked back i   
    The trailer for the upcoming live-action/CG Tom and Jerry film that was leaked back in October has been officially uploaded in English.
    «video»  
  24. Chuckle
    Misty Milo reacted to AWild No.1 washed up gamer for a status update, LMAO   
    LMAO
    «image»
  25. Thumbs Up
    Misty Milo reacted to Thigolf for a status update, (tweet) I need clear versions of those artworks lso a complete game with that style   
    (tweet)
    I need clear versions of those artworks
    lso a complete game with that style
×
×
  • Create New...

Important Information

You must read and accept our Terms of Use and Privacy Policy to continue using this website. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.