Jump to content

TCB

TSS Member
  • Content Count

    8035
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by TCB

  1. There are honest-to-god tickets left this upcoming Sunday for Endgame, but my brother and I want to wait til our payday next Thursday so we can see it that following Sunday instead 

     

    What to dooooooooooooooo

  2. There are honest-to-god tickets left this upcoming Sunday for Endgame, but my brother and I want to wait til our payday next Thursday so we can see it that following Sunday instead 

     

    What to dooooooooooooooo

    1. KHCast

      KHCast

      Can you resist the spoilers until then lol?

  3. What are thoughts, views, expressions, opinions, onions, etc on Egg Reverie Zone?

    1. Fallen Angel Yohane

      Fallen Angel Yohane

      Reverie is a pretty word

    2. Sega DogTagz

      Sega DogTagz

      Wasn't really a fan of the boss fight. Juggling 2 bosses like that was unique and different, but it doesn't match up the heights of the series like Doomsday Zone did.

    3. Diogenes

      Diogenes

      it's kind of a shit fight. hitting eggman is almost trivially easy, while it's surprisingly hard to pierce king's defenses; it feels like it's balanced wrong in both directions. rings are limited and inconsistent enough that it's hard to justify using the dash, especially when it's not that useful anyway; instead of being able to let loose you're more encouraged to play conservatively with your powers. the flat, empty arena and focus on flight don't take advantage of the game's core mechanics.

      good music tho

    4. Milo

      Milo

      unique concept, but the execution admittedly could had been fine-tuned more. as diogenes said it's kinda hard to actually hit things and rings get scarce. it kinda drags eventually.

    5. Wraith

      Wraith

      I heard through the grapevine that it was made in a day and I'll just say I wouldn't be surprised if it were true.

    6. Blue Blood

      Blue Blood

      It's the only part about Mania that really feels cobbled together, like it purely the result of crunch time. Not awful, but absolutely unremarkable too. I kinda think that they just shouldn't have bothered with it.

      It's got the best rendition of First Bump though.

      It's the only part about Mania that really feels cobbled together, like it purely the result of crunch time. Not awful, but absolutely unremarkable too. I kinda think that they just shouldn't have bothered with it.

      It's got the best rendition of First Bump though.

  4. The world is gonna be avenged in a few days or soemthing right? 

    1. Polkadi~♪

      Polkadi~♪

      i thought the end of some game was getting avenged, idk

    2. Fallen Angel Yohane

      Fallen Angel Yohane

      It was already avenged, if not outright saved. Dunno what you're going off of.

  5. Passing the time adding anime Blu-Rays and manga to various wish lists 

    ...

    :U

  6. How's your Easter. 

    1. Balding Spider

      Balding Spider

      Eh boring. Most of the family is busy and I'm spending most of my time tyding up, though Easter doesn't always have a big impact on our family.

    2. Ernest the Panda

      Ernest the Panda

      Very uneventful. Easter hasn’t been all that special for me since I was a kid.

    3. Vertical Snoop [D.K.]

      Vertical Snoop [D.K.]

      Boring up until just now. Just got back from climbing around a hill near where I live (the view was worth the grind).

    4. Fallen Angel Yohane

      Fallen Angel Yohane

      I'm blazing through the most Easter of video games!

      DMC3

      Just for old times sake really.

    5. DanJ86

      DanJ86

      Nothing special. Everything closed for the day. Did a little tidying up. Had some chocolate. Took a moment to procrastinate.

    6. Milo

      Milo

      not much. actually to get a paper in right now.

      we don't even have any chocolate. 'tis a shame

    7. Dee Dude

      Dee Dude

      Nothing sadly, the buffets are probably packed and my parents are currently in Africa so I guess my siblings and I are just relaxing today.

    8. TCB

      TCB

      Sounds like y'all Easter been yeetser

  7. Just finished Assassination Classroom. Man that was a great watch. 

  8. So I take it those here who has Ultimate brought the Joker DLC by now?

    1. Your Vest Friend
    2. TCB

      TCB

      I figured,  just didn't want to make a cliche "I'm not the only one who ___" verbatim comment. 

  9. Sega announced more titles for the Genesis Mini did they right?

    1. Thigolf
    2. TCB

      TCB

      Both Castle and World of Illusion are there, huh. Probotector and Landstalker though? Interesting, I heard of the latter but never the former

       

    3. Thigolf

      Thigolf

      Probotector is what they called Contra over here, lol.

    4. TCB

      TCB

      Oh right right I didn't notice the boxart spine is different lol

  10. It's beautiful. 

     

    1. Ryannumber1gamer

      Ryannumber1gamer

      Just wait til they put up the Sonic one and you get that glaring down at you,

    2. Soniman

      Soniman

      For the first time we can actually live under Sonic's dick 

  11. Releasing highly anticipated DLC roughly around the same time as scheduled online maintenance 

     

    LeadingSoreGuernseycow-small.gif

    1. Dee Dude

      Dee Dude

      Nintendo everybody.

    2. KHCast

      KHCast

      As Jim Sterling puts it, “A Nintendo move”

    3. Ferno

      Ferno

      See, at Nintendo, we know stuff about things. You're in good hands kiddo

      9ddf70bd99ffef26d7a04b581d0252fa_w200.gi

  12. Not that it gives a damn to anyone, but I'm such a casual to Smash that I'm just gonna download Joker, do Classic Mode with him, play a couple fights (offline of course), give stage builder a little time and that's about it...

    1. Fallen Angel Yohane

      Fallen Angel Yohane

      I feel like that's gonna be majority of the player base

  13. Joker has a gun in Smash

    Does that mean Kirby has one too 

  14. We never saw this coming.

  15. Thanos Snap-fired.

     

    1. Ferno

      Ferno

      squidward-spongebob-squarepants-1676902-

      WE DON'T GET TO HAVE NICE THINGS~

    2. Ryannumber1gamer

      Ryannumber1gamer

      I’m sorry, what happened?

    3. The Deleter

      The Deleter

      A season finale of a TV show I can understand, but the climax of one of the most anticipated and closely guarded movies of the decade... Made and marketed by Disney, of all people... how...

    4. Ferno

      Ferno

      50626d137acdcf60051b287f03519221.png

      Real Endgame spoilers are floating around out there in the wild now and there's a good chance that they'll grace our eyeballs before we see the movie if we're not careful

    5. Rusty Spy
    6. TheOcelot

      TheOcelot

      This is why we can't have nice things.

    7. KHCast

      KHCast

      IF I CAN DODGE SMASH AND KH3 SPOILERS, I CAN DO THIS 

    8. Ellipsis-Ultima

      Ellipsis-Ultima

      Well fuk.

      I'll be in the bunker if y'all need me.

  16. Oh boy I can't wait for next month

  17. Guess who is on Twitter now. Say hi to him everybody. 

     

    1. Thigolf

      Thigolf

      Jesus Christ

      15 Minutes ago, he had like 15.500 followers, which is already absurd

      But now he's at almost 30.000

      Goddamn, people love that guy.

    2. tailsBOOM!

      tailsBOOM!

      Now he's over 60k.  Everytime I refresh, I see more

    3. Ferno

      Ferno

      Why did he wait until now tho

    4. tailsBOOM!

      tailsBOOM!

      @Ferno he used to use the Nintendo of America one IIRC (They had a post saying why was everyone asking what his handle was when it was Nintendo of America on the day he announced his retirement)

    5. Thigolf

      Thigolf

      @Ferno He was waiting until he could finally do all the shittalking he wanted to do for years

    6. RedFox99

      RedFox99

      Now he's less than 15k away from 100k

  18. How I didn't see Assassination Classroom sooner

  19. I made an anime backlog. 

  20. I can't wait to play CTRNF so I can dust off my switch and ps4 

  21. I can't wait to go home and watch more anime

  22. Disney Plus is on the Nintendo Switch before Netflix.

    Can someone explain why. No really, explain why. I'm being serious. 

    1. Thigolf

      Thigolf

      Disney Magic

    2. SupahBerry

      SupahBerry

      It's part of a deal with Nintendo to not put Netflix on there in exchange for them as to make up for building their rides in their biggest theme park business rival's parks.

    3. Ferno

      Ferno

      disney likes money

  23. What do you get when you mix Kirby and Celeste 

    Well, you get this

     

    1. PublicEnemy1

      PublicEnemy1

      So puff. So pure.

  24. Man, what a turnaround on me getting to watching and reading anime/manga again respectively. Six months ago my motivation for it was dead.

    nowifonlythatwasthecaseformyartlolcoughwheeze

  25. Ken Penders was actually trending on Twitter nah I can't lmao 

×

Important Information

You must read and accept our Terms of Use and Privacy Policy to continue using this website. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.