Jump to content

Bobnik

TSS Member
  • Content Count

    375
  • Joined

  • Last visited

Status Replies posted by Bobnik

  1. image.png.c7f7748f790762bd8a791d64b8db5722.png

    Last Saturday, this beauty was released 15 years ago.

    1. Bobnik

      Bobnik

      From what I've seen and from what little I've played, NFS Heat is actually pretty decent. It still has that stiffness of Ghost games, but it's improved somewhat. The performance customization and progression is also more straight-forward, and the gameplay loop of day/night racing is actually more fun than I expected.

      It's still nowhere close to the series' best, but it's probably the best NFS of this gen.

    2. (See 1 other reply to this status update)

  2. Why does Sega insist on ignoring "Throw It All Away"

    1. Bobnik

      Bobnik

      They didn't throw it away (heh) completely. Forces had that one Episode Shadow cutscene where you can hear the guitar riff. 

      And by "that one" I mean that one. 

    2. (See 8 other replies to this status update)

  3. Disappointing detail about Luigi's Mansion 3...

     

     

     

     

     

    They didn't call the Poltergust G-00 the Poltergust G-000 instead.

     

     

     

     

     

     

    You know, cuz 6 kinda looks like a capital G or regular g upside down? After Poltergust 5000 in Dark Moon?

    1. Bobnik

      Bobnik

      I also like calling Goo "Gooo"

  4. image.thumb.png.0f933d64852cb3b4548c50c758633abc.png

    Steam I think your learning machine has been skipping classes

    1. Bobnik

      Bobnik

      Nah, I think their learning machine knows exactly what you want.

      : ) 

  5. The controls in the original DS version of The World Ends with You would’ve been perfect for a Sonic Battle sequel.

    1. Bobnik

      Bobnik

      Oof

      Stan pretty much equals to "huge fan" 

    2. (See 2 other replies to this status update)

  6. The controls in the original DS version of The World Ends with You would’ve been perfect for a Sonic Battle sequel.

    1. Bobnik

      Bobnik

      I'm probably the biggest stan of the DS controls of TWEWY here. 

       

      no

    2. (See 2 other replies to this status update)

  7. Super Monkey Ball Banana Blitz HD is gonna be the best 3D Sonic in years :V

    1. Bobnik

      Bobnik

      They also changed level design a wee bit from what I've heard, so it's not just 100% Banana Blitz minus motion controls.

    2. (See 7 other replies to this status update)

  8. The fact that Sonic Chronicles has a Metascore of 74 disgusts me. That is way too high of a score for that abomination.

    1. Bobnik

      Bobnik

      On one hand, yeah

      On the other hand, Mass Effect Andromeda got less and I don't want that meme to die.

      EDIT: actually never mind, Anthem is at 50-something.

    2. (See 2 other replies to this status update)

  9. Super Monkey Ball Banana Blitz HD is gonna be the best 3D Sonic in years :V

    1. Bobnik

      Bobnik

      SLW was 6 years ago

      it also wasn't that good tbh

    2. (See 7 other replies to this status update)

  10. I have to say that I would be absolutely SHOCKED if the PS5 isn’t a hybrid console rivaling the Switch. Unlike Microsoft’s Xbox, Sony has some experience in handhelds, even if they sold poorly.

    A hybrid console challenging the Switch should be the most obvious thing to do given how convenient it is to have a powerful console you can take anywhere with you. And that convenience is a sure-Fire guarantee to boost sales.

    1. Bobnik

      Bobnik

      With the specs we know the console has already (32 GB RAM, a proper SSD and not like Nintendo's NAND/MMC memory, a GPU that supposedly supports hardware raytracing, etc), if it was also a hybrid console, it'd be very expensive. Like, 1000$+ kind of expensive.

    2. (See 10 other replies to this status update)

  11. The vitriol a certain part of the fanbase has against Classic Sonic is pretty darn funny to me.

     

    1. Bobnik

      Bobnik

      Quote

      They're just art styles, it's all the same character, guys.

      Tell that to SEGA, cuz they think otherwise

      I'm annoyed more at the fact that they just do not want to stick to one design and instead do this separation that helps absolutely no-one. Sure, this is just a cameo, but that doesn't help matters.

    2. (See 13 other replies to this status update)

  12. hey guys, remember how there was a trailer for a sonic movie released half a year ago?

  13. What's your favorite kind of aesthetic in Sonic levels? Semi-realism (SA 1, 2, Unleashed, etc.), surrealism/fantasy (Classic games, Secret Rings, Lost World, etc.) or a mix of both (Shadow, Heroes, Forces)?

    1. Bobnik

      Bobnik

      I kinda don't care that much as long is doesn't go to the either sides of the extremes (aka 06 and Lost World), doesn't make a mix of those 2 extremes (Shadow and Forces) and doesn't feel rehash-y (Sonic 4, pretty much everything after Gens). 

    2. (See 3 other replies to this status update)

  14. *reports coming in about joystick drift in switch lites* i'm super not buying one now

    1. Bobnik

      Bobnik

      My left joycon also has a drift and I won't send to Nintendo for repair cuz I'm in Europe and NoE don't have the policy NoA has

    2. (See 6 other replies to this status update)

  15. If you’re looking forward to a new Mario and Luigi on the Switch, I’m sorry to say that it won’t be coming anytime soon. Alpha Dream has filed for bankruptcy.

    https://www.gonintendo.com/stories/345904-alphadream-developers-of-the-mario-luigi-series-file-for-bank

    It’s a sad time for Mario RPG fans.

    1. Bobnik

      Bobnik

      Well that blows. Despite their latest outings, I never wanted them to go out like that. And while that could mean Paper Mario becoming an RPG again, I kinda feel like Intelligent Systems won't do that since they have their own cashcow called Fire Emblem. 

      There is a chance that IS are making a Paper Mario game, since Three Houses was mainly a Koei Tecmo game with some staff from IS, but yeah... RIP Mario RPG I guess. 

    2. (See 14 other replies to this status update)

  16. https://gematsu.com/2019/09/medal-of-honor-above-and-beyond-announced-for-oculus-rift

    Good news: EA in its infinite wisdom has decided to revive the Medal of Honor franchise from its grave.
    Bad news: it's a VR only title.

    1. Bobnik

      Bobnik

      So that's the Respawn's VR project they've been working on. Not gonna lie, I expected something different.

      Also this looks miles better than the last 2 titles already despite it being a VR game, so I'll take that.

    2. (See 3 other replies to this status update)

  17. What is the best Sonic flash game, and why?

    1. Bobnik

      Bobnik

      I can't say they're still making those, in fact I just read up the status update, and they apparently stopped. There is episode 10, but it's fan-made with the original guy's story.

      I wonder what happened to Final Fantasy X Sonic tho lmao

    2. (See 7 other replies to this status update)

  18. What is the best Sonic flash game, and why?

    1. Bobnik

      Bobnik

      I would say "Ultimate Flash Sonic"... 

       

      ...but I'm a toddler that likes cool shonen anime shit and edgy self-inserts, so I'll say the last Sonic RPG that was an actual game. 

    2. (See 7 other replies to this status update)

  19. I’m not making this up. Sonic the Hedgehog is in Super Monkey Ball Banana Blitz HD according to the Achievements list. 

    https://www.exophase.com/game/super-monkey-ball-banana-blitz-hd-xbox/achievements/

  20. Looks like today's PS State of Play should be the best one so far. More info about TLOU Part II & Batman "Court of Owls" very likely to be revealed. Wonder what else we'll get?

    1. Bobnik

      Bobnik

      Well, Medievil got a demo in Japan for a short while before it got deleted, so that's probably going to be a shadowdrop. 

      I don't expect much after those 3 known things tho. 

    2. (See 3 other replies to this status update)

  21. So guys, what are you expecting to see during tomorrow's Playstation State of Play? I already made a video about mine when I covered the news so I'll give a quick summary now.

    Sly Cooper: Because the SoP is the next day after Sly's 17th anniversary & 2-days before Sly 3's 14th anniversary. Conveniant timing, quite possible a reveal would happen. And also Gaming Heads said they'll reveal why the Sly 3 statue was delayed about a day before the SoP was revealed. Then add in the other Sly related stuff since the start of this year. That Sly Trilogy remake rumor, I'd still take with a grain of salt though. I'm Not expecting anything on the TV show during the SoP.

    Ratchet & Clank: With the activity involving the series & it's creators, Insomniac Games, lately. We had Sony acquire Insomniac, exactly 1-month before the SoP was announced. The leaked R&C Totaku figure on Gamestop's site, which had a release date almost exactly 1-month after the SoP. Not to mention other stuff from earlier this year like Colin Moriarty's tease with "we haven't seen the last of R&C on the PS4".

    Jak & Daxter: Probably unlikely, but it's worth mentioning. Recently Insert Coin Tees, had a teaser post for some PS merchandise for later that day. The initial post featured Jak & Daxter, however the sneak peek was Not J&D related. Seeing as we've been getting LRG physical Jak PS4 releases throughout the year. With Jak X yet to be released still. It could be possible they were working up to a reveal of some kind. But if a reveal happened, I'd say it'd probably be for a 20th anniversary release. Seeing as most PS Exclusives now release a few years after reveal. Like R&C PS4 and Spider-Man for example.

    1. Bobnik

      Bobnik

      The Last of Us 2 and... That's pretty much it. Mostly because it was actually confirmed to be there. 

      Maybe there's a chance for a WB Montreal Batman game to be announced, based on them teasing stuff during Batman Day, as well as Roger Craig Smith kinda sorta not-teasing with a tweet. 

      Don't expect much else from the SoP. 

    2. (See 2 other replies to this status update)

  22. Wait. There's gonna be more fighters in Smash Ultimate.

    How long until one of the contenders is:

    Someone from Fe 3 Houses

    One of the fully evolved starter Galar Mon

    1. Bobnik

      Bobnik

      >one wants another sword user

      >another one wants a character that has the least good route in the game

      too basic, gimme punished dimitri

    2. (See 4 other replies to this status update)

  23. What are y'all's thoughts on Sonic 4?

    1. Bobnik

      Bobnik

      Episode 1 - bad
      Episode 2 - better, and I actually had some fun with it but still one of the worse Dimps experience.

      still a better experience than Lost World 3DS tho

    2. (See 14 other replies to this status update)

  24. I’m conflicted about what to expect for the Nintendo Direct tomorrow.

    On the one hand, they mentioned it’d be specifically about 2019 games, so it’s hard to expect anything majorly new.

    But at the same time, it’s 40 freaking minutes, longer than most directs are. It’s giving me whiplash, man.

    1. Bobnik

      Bobnik

      There were leaks of the official Overwatch case for Switch, a leaked store listing that had the dates (which was pretty much confirmed based on recent shadow drops), as well as Jeff Kaplan alluding to "something really cool" happening this month.

      I'd say an Overwatch port is happening at this point.

    2. (See 5 other replies to this status update)

  25. NINTENDO DIRECT TOMORROW LETS GO 

     

    1. Bobnik

      Bobnik

      I'm just gonna sleep through the inevitable shitstorm it's gonna cause cuz people love overhyping stuff.

    2. (See 7 other replies to this status update)

×
×
  • Create New...

Important Information

You must read and accept our Terms of Use and Privacy Policy to continue using this website. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.