Jump to content
Stritix

Sonic Adventure 2 Discussion, Speculation, Media Topic

Recommended Posts

If Rayman 3 HD is of any indication of modern ports, this will just be the same game with slightly higher resolution textures and slightly better models. Meh, I still have a Gamecube copy, I think I'll pass.

Though I DO think this is leading up to Sonic Adventure 3, I've been standing outside wearing cardboard signs like a crazy person preaching this, I can FEEL Sonic Adventure 3 coming. inb406wasSA3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well I grew up the Dreamcast Version. I have played battle at a Friends house, but I don't think I spotted what exactly has been added (this was who knows how long ago); though I did notice the Dreamcast version was brighter than battle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't forget Heroes, ShadowTH, and/or Unleashed.

Let's face it, Sonic Team has been meaning to make Adventure 3 but for reason kept pushing it back. Maybe it was for the best, who knows, however I KNOW they've heard the fan outcry and fans who really want it have no intention of stopping anytime soon. Heck they heard the cries for Sonic 4 (ignoring what a bust it is), there's no way they haven't heard the repeated cries for SA3. Also Iizuka is in charge if that means anything (which it could very well not). Meh, I dunno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let's face it, Sonic Team has been meaning to make Adventure 3 but for reason kept pushing it back. Maybe it was for the best, who knows, however I KNOW they've heard the fan outcry and fans who really want it have no intention of stopping anytime soon. Heck they heard the cries for Sonic 4 (ignoring what a bust it is), there's no way they haven't heard the repeated cries for SA3. Also Iizuka is in charge if that means anything (which it could very well not). Meh, I dunno.

SA3 has a chance of being released as much as pigs every flying on their own.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SA3 has a chance of being released as much as pigs every flying on their own.

And hey, you might be right....but then I look at Sonic 4 and the return of Classic Sonic in Generations.....anyway this is kinda off topic soooooo yeeeaaaah.

Back to SA2!

Share this post


Link to post
Share on other sites

If Rayman 3 HD is of any indication of modern ports, this will just be the same game with slightly higher resolution textures and slightly better models. Meh, I still have a Gamecube copy, I think I'll pass.

Though I DO think this is leading up to Sonic Adventure 3, I've been standing outside wearing cardboard signs like a crazy person preaching this, I can FEEL Sonic Adventure 3 coming. inb406wasSA3.

You say "meh...i'll pass" but i bet you you're just gonna buy it anyway, I still got my GC and DC copies but Im still gonna buy this version for recording purposes

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm surprised it's taken this long for them to port SA2 considering how popular it is.

Anyway, this is pretty cool, I'll probably end up getting this when it releases. In all honesty SA2 isn't even close to being my favorite Sonic game (or even favorite 3D Sonic game), but I still think it's a great game and have a lot of good memories with it.

Also, I'm kind of hoping this comes out on Steam as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You say "meh...i'll pass" but i bet you you're just gonna buy it anyway, I still got my GC and DC copies but Im still gonna buy this version for recording purposes

And what compells you to think I'm going to purchase the same game twice? If it were on vita maybe because I could play it on the go, but I've no plans to buy it now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You know what I thinks funneh?

It's called Sonic Adventure 2.

Not Sonic Adventure 2: Battle.

Battle = Paid for DLC? Thats your content downloads? Anyone here seriously think Sega wouldn't do that?

After the "DX" content with Sonic Adventure, I was kind of thinking the exact same thing...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

You must read and accept our Terms of Use and Privacy Policy to continue using this website. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.